اتوماسون صنعتی

ساخت وبلاگ

کنسرسیوم با پیشبرد موقعیت یابی و ناوبری بسیار دقیق راه را برای سیستم های کاملاً خودمختار هموار می کند.
20 ژانویه 2022 | هوافضا و دریایی، زنجیره تامین خودرو، اخبار

کنسرسیوم با پیشبرد موقعیت یابی و ناوبری بسیار دقیق راه را برای سیستم های کاملاً خودمختار هموار می کند.
وسایل نقلیه خودران، ماشین‌ها، پهپادها و سایر سیستم‌های خودکار به حسگرها تکیه می‌کنند تا به طور دقیق خود را در محیط خود قرار دهند. در حالی که سیستم‌های خودمختار امروزی عمدتاً به داده‌های موقعیت مطلق برای ناوبری متکی هستند، برنامه‌های کاربردی آینده نیز از آن برای به اشتراک گذاشتن داده‌های حسگر با سایر سیستم‌ها و زیرساخت‌ها استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، موقعیت‌یابی مطلق دقیق نقش رو به رشدی در ارزیابی و آزمایش سیستم‌های مستقل و همچنین در جمع‌آوری داده‌های آموزشی برای توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ایفا خواهد کرد.

سیستم‌های مستقل احتمالاً برای توسعه فرودگاه‌های منعطف و مقیاس‌پذیر با جریان‌های بهینه و بدون درز مسافران، کالاها و داده‌ها و همچنین امکانات بسیار ایمن و قوی برای اطمینان از سفر ایمن ضروری خواهند بود. فعال کردن آنها مستلزم موقعیت یابی دقیق و قابل اعتماد و اتصال مداوم از طریق زیرساخت دیجیتال - موضوعات متمرکز پروژه DINPAS است.

سیستم‌های ماهواره‌ای ناوبری جهانی (GNSS) یک فناوری کلیدی برای موقعیت‌یابی مطلق ارائه می‌کنند که نیازهای صنعت را از نظر هزینه، دقت و در دسترس بودن برآورده می‌کند. آنها این کار را با استفاده از اطلاعات تصحیح از یک شبکه مرجع GNSS انجام می دهند، که می تواند ریموت کنترل به طور موثر برای پشتیبانی از موارد استفاده گسترده و تعداد زیادی دستگاه در سطح جهانی با استفاده از قالب داده باز و قابل تعامل و توزیع کارآمد اپراتور شبکه تلفن همراه تعریف شده توسط سازمان استاندارد سلولی توزیع شود. 3GPP (برنامه مشارکت نسل سوم).
DINPAS که توسط برنامه Vinnova "زیرساخت دیجیتال plc پیشرفته و نوآورانه" تامین می شود، مخفف زیرساخت دیجیتالی که موقعیت یابی دقیق برای سیستم های خودمختار را امکان پذیر می کند، با هدف ارزیابی الزامات فرودگاه های خودمختار آینده از نظر موقعیت یابی مطمئن، دقیق و همچنین مقیاس پذیری برای تعداد زیادی از دستگاه ها، برای بهره مندی از نسل بعدی راه حل های دیجیتال صنعتی. پیاده سازی هدفمند، از جمله نرم افزار برای ایجاد اصلاحات، تحویل مبتنی بر 3GPP، و دستگاه ناوبری، برای ارزیابی عملکرد مربوطه استفاده خواهد شد.

بودجه کل این پروژه که از 1 اکتبر 2021 تا 30 سپتامبر 2023 ادامه دارد، 15.4 MSEK است. کنسرسیوم DINPAS یک همکاری صنعتی بین مؤسسات تحقیقاتی، صنعت مخابرات، اپراتور مخابراتی و همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط ​​است و متشکل از RISE، AstaZero، Combitech، Ericsson، IBG، Katla Aero، Lantmäteriet، Telia، و u-blox.

اتوماسون صنعتی...
ما را در سایت اتوماسون صنعتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهان اتو1 automation بازدید : 176 تاريخ : جمعه 29 بهمن 1400 ساعت: 19:57

Analog Devices، Inc. (ADI) امروز دو مبدل A / D چند کاناله +/- 10V و 0-20mA دقیق معرفی کرده است که بهتر می توانند ماژول های کنترل کننده قابل برنامه ریزی (PLC) و سیستم کنترل توزیع شده (DCS) را فعال کنند. مبدل های A / D AD4111 و AD4112 با استفاده از فناوری انفعال دقیق ADI’s iPassives ، مقاومت های حسگر جریان و تقسیم کننده های مقاومت را با هم ادغام می کنند. درجه بالایی از تطبیق کانال به کانال نیازهای کالیبراسیون را ساده می کند ، و با پشتیبانی از حداکثر هشت ورودی ولتاژ تک سر و چهار ورودی جریان ، محصولات جدید را برای استفاده به عنوان راه حل های اچ ام ای  قابل تنظیم مجدد پلت فرم ایده آل می کند ، در حالی که اندازه ، پیچیدگی و هزینه را کاهش می دهد در ماژول های PLC و DCS.


مبدل های AD4111 و AD4112 A / D می توانند +/- 10 ولت را قبول کنند در حالی که مشخصات عملکرد را برآورده می کنند و دارای دامنه عملکردی +/- 20 ولت هستند و حاشیه بیش از حد را به +/- 10 ولت نامی اضافه می کنند. آنها همچنین می توانند جریانهای 0/5 تا 24 میلی آمپر را در حالی که مشخصات عملکرد را برآورده می کنند ، بپذیرند. این امکان اندازه گیری قابل اعتماد نزدیک به 0 میلی آمپر را فراهم می کند و حاشیه بیش از 20 میلی آمپر را فراهم می کند. این دستگاه ها دارای حداکثر امتیاز مطلق +/- 50 ولت در پین های ولتاژ و +/- 50 میلی آمپر در پین های جریان هستند. AD4111 به طور منحصر به فرد تشخیص سیم باز را قادر می سازد تا هنگام جدا شدن سنسور خارجی یا منبع سیگنال از ورودی سیستم ، روی ورودی های ولتاژ +/- 10 ولت در حالی که از منبع تغذیه 5+ ولتاژ + 5 ولت یا 3.3 ولت کار می کند ، تشخیص دهد.

AD4111 هنگامی که همراه با عایق دیجیتال چهار کانال ADuM5411 استفاده می شود ، از استانداردهای EMC / EMI IEC 61000-2 ، IEC 61000-3 ، IEC 61000-4 ، IEC 61000-5 ، IEC 61000-6 و CISPR 11 پشتیبانی می کند.

نکات برجسته محصول AD4111:

منبع تغذیه 3.3 ولت یا 5 ولت
طراحی تک از ورودی ولتاژ و جریان پشتیبانی می کند
ادغام مقاومت حسگر جریان دقیق و تقسیم کننده های مقاومت
+/- 10 ولت دامنه ولتاژ ورودی مشخص شده و +/- 20 ولت دامنه ولتاژ ورودی کاربردی
> امپدانس ورودی 1Mohm
تشخیص سیم باز را فعال می کند

اتوماسون صنعتی...
ما را در سایت اتوماسون صنعتی دنبال می کنید

برچسب : اچ ام ای,خرید و فروش اچ ام ای, نویسنده : شاهان اتو1 automation بازدید : 306 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 20:47